nl fr
Kaart ingeslikt

Heeft een geldautomaat uw kaart ingeslikt? Bel onmiddellijk Card Stop. De kaart wordt onmiddellijk geblokkeerd zodat misbruik uitgesloten wordt.


  • Heeft een geldautomaat uw kaart ingeslikt?
  • Hebt u geld afgehaald en bent u uw kaart in de geldautomaat vergeten?

Een telefoontje naar Card Stop op het nummer 070 344 344 volstaat om uw kaart te blokkeren en eventueel misbruik te voorkomen. 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Card Stop raadt u uitdrukkelijk aan uw kaart uit voorzorg te laten blokkeren. Vanaf het moment waarop de blokkering van uw kaart door Card Stop bevestigd werd, bent u niet langer verantwoordelijk voor eventueel misbruik. Card Stop kan u niet garanderen dat de ingeslikte kaart in de geldautomaat bewaard zal worden, noch dat u deze zal terugkrijgen. Wanneer u toch beslist uw kaart niet te laten blokkeren, kan Card Stop in geen geval verantwoordelijk worden gesteld in geval van misbruik.