Kaart verloren, gestolen of ingeslikt?

Bel Card Stop om misbruik te voorkomen

Card Stop is de centrale dienst die:

  • De onmiddellijke blokkering van je betaalkaarten, betaalapplicaties of connected devices garandeert: zodra je belt, blokkeert Card Stop meteen je betaalmiddelen.
  • Je betaalkaart vervangt: Card Stop vervangt je kaart en stuurt je een nieuwe geheime pincode.
  • Een 24/7 beschikbare service biedt: je kan Card Stop 24/24 en 7/7 contacteren.

 

Kost 0.30€ per minuut

 

Hou een van de volgende gegevens klaar:

  • het bankrekeningnummer gekoppeld aan het betaalmiddel dat we moeten blokkeren
  • het nummer van de kaart
  • de volgende gegevens van de kaarthouder:
    • voornaam en naam en
    • geboortedatum en
    • postcode

 

Welke betaalmiddelen kan je blokkeren?
 

Cards
apss
wearable

 
Nuttige informatie
 

Voor doven en slechthorenden

Indien je doof, slechthorend of spraakbelemmerd bent kan jij je betaalmiddel hier blokkeren.

 

Opgelet:  

Een Card Stop-assitent zal nooit naar je pincode vragen! Hij zal je ook nooit vragen om de aanmeldcode te delen die je op de kaartlezer van de bank kan aflezen. Je pin- en aanmeldcode zijn persoonlijk. Geef ze dus nooit door aan andere persoon om misbruik te voorkomen.