Kaart verloren, gestolen of ingeslikt?
Bel Card Stop om misbruik te voorkomen
Card Stop is de centrale dienst die:
- De onmiddellijke blokkering van je betaalkaarten, betaalapplicaties of connected devices garandeert: zodra je belt, blokkeert Card Stop meteen je betaalmiddelen.
- Je betaalkaart vervangt: Card Stop vervangt je kaart en stuurt je een nieuwe geheime pincode.
- Een 24/7 beschikbare service biedt: je kan Card Stop 24/24 en 7/7 contacteren.
Hou een van de volgende gegevens klaar:
- het bankrekeningnummer gekoppeld aan het betaalmiddel dat we moeten blokkeren
- het nummer van de kaart
- de volgende gegevens van de kaarthouder:
- voornaam en naam en
- geboortedatum en
- postcode
Welke betaalmiddelen kan je blokkeren?



Connected devices
Nuttige informatie
Voor doven en slechthorenden
Indien je doof, slechthorend of spraakbelemmerd bent kan jij je betaalmiddel hier blokkeren.
Opgelet:
Een Card Stop-assitent zal nooit naar je pincode vragen! Hij zal je ook nooit vragen om de aanmeldcode te delen die je op de kaartlezer van de bank kan aflezen. Je pin- en aanmeldcode zijn persoonlijk. Geef ze dus nooit door aan andere persoon om misbruik te voorkomen.